Recentemente, u guvernu brasilianu hà publicatu un annunziu publicu chì dichjara chì avia rivisatu una seria di questioni è hà decisu di implementà e misure currispondenti cum'è a riduzione o l'esenzione di i tariffi à l'importazione., aumentà i tariffi d'importazione, è l'imposizione di dazi antidumping nantu à i prudutti pertinenti rispettivamente.
I. Cuntinutu basicu di l'annunziu Per aiutà l'imprese pertinenti à capisce l'annunziu, Camera di Cummerciu Chine per i servizii Elettrichi è Meccanichi (CCCEMS) hà traduttu è urganizatu l'infurmazioni cum'è seguita. Per piacè nutate chì a seguente traduzzione hè solu per riferimentu, per piacè riferite à l'annunziu originale in portoghese.
1. A riduzzione o l'esenzione di i tariffi d'impurtazione riguardanu i prudutti chì ùn sò micca pruduciuti in u paese in Brasile o chì a so pruduzzione hè insufficiente per risponde à a dumanda di u mercatu domesticu..
① Motori elettrici per frullatori è processori alimentari: ridutta da 18% à 0%;
② Acrilonitrile (principarmenti usatu comu materia prima per a pruduzzione di altre cumpusizioni chimichi): ridutta da 10.8% à 0%; nisuna pruduzzione domestica in Brasile;
③ Filato di poliester per tessuti tecnici, pneumatici, grilli, telone, Laminati in PVC è filu di cucitura: ridutta da 18% à 0%;
④ Glifosatu (un erbicida usatu in u risu, granu, soia, fagioli, canne à sucre, uva, caffè, ecc.): ridutta da 10.8% à 3.8%.
2. Aumentu di i tariffi d'importazione Sicondu l'annunziu, u mutivu di l'aumentu di i tariffi hè chì l'aumentu significativu di l'impurtazioni di sti prudutti hà purtatu à danni à i prudutti di l'industria domestica brasiliana.. I cambiamenti di tariffu specifichi sò i seguenti.
① Chlorite di sodiu: aumentatu da 9% à 10.8%;
② I prudutti di l'acciaio: aumentatu à 25%;
③ Cavi e fibre ottiche (cavi e fibre ottiche): da 11.2% è 9.6%, rispettivamente, à 35%; per un periodu di sei mesi.
3. Raccolta di dazi antidumping U guvernu brasilianu hà decisu di impone dazi antidumping pruvisorii à quattru altri prudutti à i seguenti tassi.
① Fogli di metallo da cumpagnie cinesi, cù surcharge d'importazione chì varieghja da US $ 257,97 à US $ 341,28 per tonna;
② Nebulizzatori da cumpagnie cinesi, cù surcharges impurtazioni chì varienu da US $ 0,83 à US $ 2,62 per unità impurtata;
③ Pigmenti di diossidu di titaniu rutilu (pigmenti bianchi usati in vernici, cusmetichi, manciari, ecc.) da cumpagnie cinesi, cù surcharge d'importazione chì varieghja da US $ 577.33 à US $ 1,772.69 per tonna;
④ Fibra di poliester da cumpagnie in Cina, India, Vietnam, Malasia è Tailanda, cù una surcharge d'importazione da US $ 68,32 à US $ 397,04 per tonna.
II. Interpretazione di l'infurmazioni chjave In quantu à i cavi di fibra ottica è i prudutti di fibra ottica, l'autorità investigativa brasiliana hà publicatu annunzii in lugliu 5, 2024 è agostu 2, 2024 rispettivamente à l'ora locale, l'iniziu formalmente duie investigazioni anti-dumping nantu à i prudutti sopra citati originari di Cina.
Sicondu e prucedure d'inchiesta anti-dumping brasiliana è esigenze di tempu, s'ellu ci hè una prucedura pregiudiziale, l'autorità investigativa brasiliana rende una decisione preliminare ("décision préliminaire") almenu ind'è 60 ghjorni è micca più di 120 ghjorni da a data di presentazione di u casu (chì pò esse allargatu à 200 ghjorni dopu à l'iniziu di l'inchiesta in circustanze particulare).
A decisione preliminare include tutti i risultati di fattu è legale pertinenti nantu à u dumping, preghjudiziu à l'industria domestica, è a relazione causale trà i dui. Se a cunclusione di a decisione preliminare hè pusitiva, allora l'autorità investigativa pò emette un avvisu publicu chì decide di piglià misure antidumping provvisorie, i.e., per impone dazi antidumping provvisori.
Dazi anti-dumping è tariffi d'impurtazione I dazi anti-dumping sò un impositu d'importazione supplementu impostu da u paese importatore nantu à l'impurtazioni chì sò dumped in u paese.. Dunque, una volta chì un daziu anti-dumping hè impostu, u tassu sarà accatastu cù tariffu impurtazioni esistenti.
In vista di u guvernu brasilianu nantu à i cavi di fibre ottiche è fibri ottichi per aumentà i tariffi d'impurtazioni à 35% di u periodu effettivu di sei mesi, sta volta è i dui inchiesta anti-dumping sopra di a decisione preliminare (s'ellu ci hè) tempu, probabilmente si sovrappone.
Terzu, u travagliu fattu da a Càmera di Cummerciu Chine per i servizii Elettrici è Meccanichi (CCCME) nantu à i prudutti di cavi in fibra ottica U Brasile hà lanciatu investigazioni anti-dumping è compensatori nantu à i prudutti di cavi in fibra ottica (Portughese: cavi di fibra ottica) urigginatu da a Cina in maghju 11, 2023 è ghjugnu 22, 2023, rispettivamente, ora lucale.
Sottu à u mecanismu di travagliu pertinente, u Ministeru di u Cummerciu (MOFCOM), autorità cumerciu lucali, a Càmera di Cummerciu Chine per i servizii elettrici è meccanichi (CCCEMS), è l'imprese implicati in u casu formanu una sinergia, è l'imprese implicate in u casu hà difesu attivamente contr'à u dumping è anu realizatu efficacemente difese senza dannu di l'industria contru i danni è a causalità sottu l'urganizazione di CCCEMS, per risponde à l'investigazioni inseme.
A settembre 4 è 5, 2023, l'autorità investigative brasiliane anu decisu di finisce l'inchiesta anti-dumping è compensatoria nantu à i prudutti cinesi di cavi in fibra ottica. E nostre imprese anu ottinutu u risultatu pusitivu di chjude u casu senza misure.
À propositu di cavi di fibra ottica è prudutti di fibra ottica Circa cavi di fibra ottica è prudutti di fibra ottica, Seraghju sempre attentu à e tendenze pertinenti, in 2023 Cavi di fibra ottica brasiliana dopu a cunclusione di l'investigazione anti-dumping, hè stata ripetutamente emessa à l'imprese pertinenti di anti-dumping, aumentà i tariffi d'impurtazioni è altri cuntenutu di i diversi avvisi prima.
Ora locale 2024 Lugliu 5 è agostu 2, L'autorità investigative brasiliane anu publicatu un avvisu publicu, rispettivamente, nantu à i prudutti di cable di fibra ottica di China per lancià una seconda investigazione anti-dumping, I prudutti di fibre ottiche di a Cina per lancià a prima investigazione anti-dumping. Dopu à u casu, Camera di Cummerciu Chine per i servizii Elettrichi è Meccanichi (CCCME) analizà rapidamente u casu, cuntattatu strettamente l'imprese, hà tenutu una riunione puntuale per risponde à a denuncia, mandatu a dichjarazione di risposta, è urganizà attivamente l'imprese implicati in u casu per fà a difesa di l'industria di danni è causazione. Attualmente, a seconda investigazione anti-dumping contr'à u travagliu di difesa di l'industria di u cable in fibra ottica brasiliana hè in ordine.