A fibra ottica hè stata unu di i pilastri principali di e cumunicazioni muderni. Hà una grande capacità di cumunicazione è una longa distanza di trasmissione. Hà ancu u vantaghju di esse altamente sensibile è immune à l'interferenza elettromagnetica. Allora, cumu esattamente a fibra ottica trasmette i segnali ottici?

Cunversione di segnali elettrici in segnali ottici
A fibra ottica hè u trasportatore per trasmissioni di signali otticu. È i signali ottici sò cunvertiti da i signali elettrici. U dispusitivu chì pò realizà a cunversione elettrica è otticu hè chjamatu trasmettitore otticu. In un sistema di fibra ottica, u trasmettitore otticu hè u puntu di partenza di u signale di a linea di fibra ottica.
U signale di impulsu luminoso hè generatu da un diode emettitore di luce o un laser injected. À traversu a lente, u signale di impulsu luminoso hè cuncentratu in i media di fibra, cusì chì u pulsu di luce hè trasmessu longu a linea in i media di fibra.
Trasmissione di signali in fibra ottica
A trasmissione di signali otticu (trasmissioni di signali otticu) hè realizatu da u principiu di riflessione tutale di a luce. Quandu l'angolo d'incidenza supera l'angolo criticu, u pulsu di luce si move facilmente longu a linea di fibra ottica attraversu u riflessu di a luce.
Sia u core di vetru è u revestimentu di vetru anu una pruprietà inherente, vale à dì l'indice di rifrazione. Questu hè un paràmetru fundamentale chì misura a velocità di propagazione di a luce à traversu un oggettu. Per chì u sistema funziona bè, u cladding deve avè un indice di rifrazione ligeramente più chjucu cà u core. Questu significa chì a luce pò viaghjà tutta a strada attraversu a fibra in una strada di dente di serra.

Cunversione di segnali ottici à segnali elettrici
Dopu avè trasmessu u segnu otticu à l'altru finale di u sistema per via di fibra ottica, u signale otticu deve esse cunvertitu in un signalu elettricu. Solu allora ponu esse utilizati diversi dispositi di rete. U dispusitivu chì pò fà sta funzione hè un receptore otticu.
U cumpunente principale di u ricevitore otticu hè u photodetector. A parte più impurtante di u photodetector hè u photodiode. Si usa u effettu fotoelettricu di u semiconductor per riduce u signale luminoso à un signale elettricu. Allora u signale elettricu hè amplificatu è u signale elettricu qualificatu hè uscita per un altru prucessu. Stu prucessu permette a risturazione di i segnali elettrici senza essenzialmente alcuna attenuazione.
In l'era di l'Internet, i signali ottici sò un modu essenziale per realizà a trasmissione di l'infurmazioni. L'infurmazioni mandate in a cumunicazione abituale cù i telefunini è l'urdinatori sò in forma di signali elettrici.
Cù un sistema di cumunicazione otticu di basa, un circuitu custituitu da un trasmettitore otticu, un ricevitore otticu, è una fibra ottica pò esse furmatu. Ripetitori ottici, L'amplificatori in fibra ottica è i multiplexer di divisione di lunghezza d'onda sò ancu usati per assicurà a trasmissione di signali à longa distanza. (trasmissioni di signali longa distanza) qualità è cresce a larghezza di banda di trasmissione.

